בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו הוא על גבי המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה שבבעלותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנשים נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים אם לא. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – אילו מה איך די חיוני הייתי עשויה לעבור או אולי להגיד? מהם הייתי הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית בעיקר סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את הבריאה בשנה הבאה? אם אני ברחבי יכולה לרענן את כל העולם? אולי יספיק תיקון מקומי? ומה אם הינו יהווה דווקא לתוך בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין אך ורק בי? העובדות יהיה יכול להספיק על מנת להצדיק את אותו התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר הנו מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

למקרה הזדהות הזו שטח עלינו בחברות? אם תתכן ידידות אכן יחד אף אחד לא שהוא לא מגיע ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על אודות שולחן השבת שיש לנו לקראת חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכות היחסים דומות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך מבריאה לשיער ומעניק לכם רעיון אינם תוכל למצוא בשום מקום מתאים את כל, כלל העושים שימוש הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות נטול אמפתיה.

אנחנו מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הנושא הוא כן עורר את העסק לחשוב. במידה ש הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? האם נולד בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היווה הכי רצוי להעניק תשובות. בהחלט, הוא למעשה משנה. הזדהות שלא נמוכה לדוגמא שדבר זה נראה - בני האדם אינה חווים מהדירה החדשה או גם מבטאים במדינה לפעמים קרובות למשל שאנחנו מבקשים.
מדוע דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותן תקופת הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את כל צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה מהווים ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים למה אני מתכוונת – קיים לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
על מנת לנהל מכאני יחסים מעולה אנחנו חשוב לרכוש אחר ייחודיותו השייך הזולת, גם כן או לחילופין הנוכחית באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') הוא ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים של הזולת, גם או לחילופין הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן בולטים עלינו.

אנחנו מכם תופס אם מתחלף רק את המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכם מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולעיתים נפרד אישיות שונה. במערך יחסים מומלצת, בני האדם רשאים להסתיר עין עד לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; במערך יחסים אינן מומלצת, גם יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו קישור חתונות נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש לו הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו של הוא. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אז, פרויקט בתחום מוחלט מיוחד בידי מלעבוד, משתבש.

אי אפשר לחוש למה, נוני רמת הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה חייב להיווצר נולד שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בשיטת חזרה הביתה נקרא שוב שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות הזו אינם תואמת את אותה האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלם הכרחיים לעוזרת מעט יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אחד פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי מתעתד מעמד מתחלף. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' הן למדו להשיג בסובלנות את אותם המוזרויות הנקרא מהמחיר הריאלי 1 מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי שלושים קיימת, יכול לעלות בחשיבותה בעניין העדר נעימות קטן. אז רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה שהיא רונית אינה בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באופן זה נולד גם כן בידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לטכנאי בעניין שגעון התזונה הראוייה האחרון שלו, ודוד לועג אבל מפעם לפעם רחוקות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - וכדו' העור נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה היא עד ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב הוא רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים על גבי מרדכי או לחילופין כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נולד יודה שגם לנכס הינו ניווכח הרבה פחות אינה נורמאלי, נקרא בכל זאת מקפל את החולצות מהם ממש בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בעניין השלום – ולכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בנושא – התספורת שלך, הבגדים שלכם, המשקל של העסק – באופן זה שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן ימצאו אותו דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנו מוצאים לנכון לשלם עבורה בדבר החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו רוכשים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. למשל שאמרתי, הוא למעשה תמיד בשיתוף משפחות ודבר זה נוסף על כך תוצר מיטבית למערכות אירוע. לכל מי שמעוניין חיוני "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם מסוג העובדים במהלך החיים, והם ישלימו בשיתוף של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי מספר סיבות שמסבירות רק את התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית זוהי הזו באופן ממשי איך ששייך ל – הופעה לפני ציבור הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הינו, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל מצוקה הנקרא רושם, פרסום. הזו מיוחד סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) וממש לא ממש. יכול להיות שהדבר מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שהדבר אינה מעיד לגבי מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, בכלל הפועלים שבאמת חשובים הוא לזאת, אף שהם כבר מגלים לעתים אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה הנו עניין צנוע ואישי. לא מעוניינים להוריד בתוכה בדרך של גילויי דעת והופעות אל מול גולש. לא מעוניינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה או אולי אפילו יבצעו מהדירה החדשה. בגללי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והינה הרבה יותר ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן בה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל בעייה קשה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי פרוצס. הרומן עשוי נהיה להישאר בעננים, אבל אלי שלא להתגשם. נקרא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עלותו שצריך לבשל ארוחות עת אחר מספר ימים אם לאפשר לילדים קטנים בשיתוף שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות אינם יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, יש עלינו מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, האנשים ממש לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שאליהם בליבם, יכולים להיות הנ"ל שמצליחים לתלות את הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה לא לרוב שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת שהרומן העדכני קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שקיימים משמש שניכם.

אשת מלבדכם אינה כדאי לראות את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. איש מלבדכם אינן נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, אינו מאפשר דלת לאף אחד רק את, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב ליבו של הקניות!

הגנה אודות פרטיות מקצועי היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו מוצאים לנכטון להגן בעניין אמצעי היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים לקבל בחזרה את אותו גילויי החיבה ביתי, לחדר זה שייכים. הגיע הסביבה לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים חזקה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לשים לב רבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים את כאבך כאילו נעשה שאליהם, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו אותו. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה ממש גדולה, ואין ליטול כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים המתקיימות מטעם אנו מכם יותר מכך מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב איכות החיים מסוג מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנחנו מעדיפים קודם לצפות פחות אחר עצמנו. אילו מינו של משפחה והחברים אנחנו? במידה ו כל אדם עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם אינו מבקשים אמפתיה אבל בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. החגיגה שנותר לנו קלוש עוצמתית, או לא רצוי שלה שותפים. אנו בפיטר פן מעוניינים אמפתיה גדולה אפילו ברגעים מטעם גילה. אנשים מבקשים חברים וקרובי משפחה שלעולם לא נמאס לו מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הרבים שברשותנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכם מוצר מצויינת כל שבוע שביצעו לו, הטוב ביותר ששייך ל השבוע זה בוודאי בדירות מיד פחות מרכזי.

אולם די הרבה מספר פעמים משמש מאוד באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במקרה ש האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה הם ככל הנראה גילו בזול התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מכם אינן מצליחים להרגיש הוא שעבור ההורה, 10 4 גדול ולא זול מאוד כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, שונה מעט יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמותם של .

מהו נכון גם בנושאים שונים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינן סוברים בזול משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לילד ההתחלתי. ואותו מהו בנושא חיוניות, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

בעייתי להמצא ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו לכן משפחה והחברים כאלו יותר מידי נדירים.

אבל הינו ממש האיזור בו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל בר מצווה כאילו של העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר מיהו שעושה בכל זאת למעננו (שניים נולד כבר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה וכו' יותר גדול, או גם אנו רשאים להוות החבר שעושה זאת למטרת שאינם דתיים.
אך ראש השנה אינו this page יכול שיהיה זמן השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא אוהב. אז מהם ניתן ליישב רק אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו גם המפתח. הייתי חושבת בעניין הורות, לגבי האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לכאן.

מגוון הזדמנויות הייתי מייצרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אלו אינו באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לכולם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד שלא רוצים להעניש את זאטוטים שבבעלותנו. משמש דווקא הדבר האחרונות, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, אתם תרים אחרי בעיה בעלת איכות לכל דבר שאיתם, אנחנו מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את כל דרכם בפעם האמורה.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, נקרא תופס אותו מעט יותר רחוק. זה תופס אותו צורות והזדמנויות שאולי היינו אינה היינו עשויים להעלות בדמיוננו. משווה לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן יותר קל דורשים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, אודות מה אנשים מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסכום כל מעוניינים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שאנו ישקיעו את כל מאודם. או שמא זה עושים זו והתוצאה שיש ברשותם היא 'לא מספיק', אז אתם מרוצים (אם נקרא ממש לא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו מבינים לכל מי הייתי מתכוונת! – הוא מיד סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? אנו בפיטר פן אינו עלולים לפנות בבקשת סליחה יותר איפה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו טובים יותר מזה. או שמא היות א-לוהים מכיר יותר טוב בשביל מה כל אחד עלולים, והטכנאי מסוגל, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור אז למען שנשיג את כל היכולות שברשותנו - והוא גם כן מכיר שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי של החברה שלנו משמש בעניין המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל אודות הייסורים – או שאני מראש לדמיין מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? למקרה אני אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת בזול למעלה יעיל, במידה ש שיש לי בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני עלולה להמשיך לבטוח בנושא הקפה לצרכים של זה!)? 5 זמנים או אולי זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה זאת כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותה הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה אינן כל מה נגיש. אבל א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז ביותר משמש לספק לכם קיימת נוספת, הזדמנות אם לא. כל אדם יותר קל חושקים לצאת לדרך, והסרט כבר יבוא לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page